3 Aralık 2017 Pazar

Woochi / 전우치 / Jeon Woo Chi : The Teoist Wizard


Kore sinemasından bir çok fantastik film izlemistim fakat bunun gibisini izlememiştim.
Böyle degisik bir filmde başrolün Gang Dong Won olması da şaşırtıcı degil. Adamin tarzı bu. Değişik işleri seviyor:)
Filmin konusu da yüzyillar öncesinden başlayan, kullanildiginda goblinlere(cinlere) hükmeden bir kavalı korumaya çalısan Teo Tanrilari ile Goblinlerin mücadelesinin günümüze kadar gelen mücadelesini anlatıyor. Tabi burada secilmiş kisimiz Woochi'nin komik ama aynı zamanda cesur yeteneklerine taniklik ediyoruz. 
Acikcasi tanitimlarda görsel söleninden dolayi filmin vasat olacagini düşünmüştüm ama tahminimden iyi çıktı film. 
Bu arada filmde goblinlerin insan suretinden kendi asil suretlerine dönüsleri ilginc geldi. Koca koca fareler, tavşanlar... Çocuklar için korkutucu olabilir.
Ben eğlenerek izledim. Sizlere de tavsiye ederim. Fantastik filmleri seviyorsaniz izleyin derim.
Görüşmek üzere🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder