30 Kasım 2017 Perşembe

Avengers Social Club / Buam-Dong Revengers / 부암동 복수자들

Bu ara sevdiğim diziler bir bir final yapıyor. Bir yandan üzülsem de bir yandan seviniyorum çünkü sırada bir hayli dikkat çekici diziler var. Onlar için sabırsızlanıyorum ama yine de bu şirin dizinin bittiği için de üzülüyorum işte... 
12 Bölümcük bu şirin dizinin ilk tanıtım fragmanları yayımlandiğinda böyle bil entrikalı bol ağlamalı olacagini düsünmüştüm. Yalnız degilmisim ki bir cok kisi bu diziyi bu yüzden izlemedi. Ne kaçırdıklarını bilseler:)
Tamam dizinin adı Buam-Dong intikamcıları olabilir ve hatunlarimiz da intikama susamış çok sevimli bir ekip olmuş olabilirler ama dedigim gibi çok sevimliler:))
Şöyle ki üç hatun var; biri balikcilik yaptigindan cocuklari okulda zulme ugrayan bir anne (Ra Mi Ran), Biri çook zengin kocasinin psikolojik siddete uğrayan bir hatun (Lee Yo Won) ve kocası tarafından hem psikolojik hem de fiziksel şiddete maruz kalan bir anne ( Myung Se Bin ) ayrica bu çetenin tek erkek üyesi Soo Gyum ( Jun )
Bunlarin yolu bir sekilde kesişir ve intikama girişirler. Hem de ne intikam:))
Öyle planlar kuruyorlar ki, en masumundan:))
Verdikleri tepkiler vs cok cok sevimli bir çeteydi. İzlerken gercekten zevkle izledim. Keske bitmeseydi... Seni özleyecegim Bok Ja Club:)

Yani demem o ki izleyin şu şirin hatunları. Tavsiye ederim:)

Görüşmek üzere🖐

1 yorum:

  1. Poster bana ufak tefek cinayetleri andirdi.izlemeyi dusunuyorum.

    YanıtlaSil