7 Kasım 2017 Salı

Vanishing Time : A Boy Who Returned / Hidden Time / 가려진 시간


Değişik senaryosundan dolayı bir hayli ilginç bir film ile karşınızdayım. Öncelikle belirtmeliyim ki konusunu ilk okuduğumda bu kadar iyi bir film canlanmamıştı gözümde. Özellikle Gang Dong Won'un canlandıracağı karakteri merak etmiştim. E tabi adam Gang Dong Won. Yani şaşırtmadı beni.

Filmin konusunu kısaca özet geçeyim; Maceracı dört arkadaş ailelerinden habersiz dağda gezintiye çıķar. Derken gizemli bir mağaranın içinde bir yumurta bulurlar. Yumurtayi kırmalarıyla birlikte çocuklar kaybolur. Kısa bir süre sonra da çocuklardan biri geri döner ama o artik 20li yaşlardadır.



Bu tip fantastik/dram filmlerini genelde Hollywood'da görürüz bu yüzden Kore'den olunca bir önyargı oluyor insanlarda. Ama gerçekten film çok çok güzeldi. Özellikle ćocugun büyüme aşamasını anlatan kısım cok etkileyiciydi.

Benim film ile diger bir endisem de Gang Dong Won'un canlandırdığı Sung Min karakteri bir anda büyüyüp geri döndüğünde sevdigi kız olan Soo Min'le sahnelerinin yaş farkından dolayı rahatsızlik vereceğiydi. Ama Gang Dong Won duygularını cok başarılı bir şekilde rahatsız ettirmeden hissettirdi.

Filmin konusu ilginizi cektiyse mutlaka şans verin derim. Ben cok sevdim. Sizin de seveceginizden eminim^^

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder