5 Kasım 2017 Pazar

Deserving Of The Name / Live Up To Your Name / 명불허전


Benim en iyilerimden olan Shark'ı çevirdikten sonra dizi kariyerine ara veren Kim Nam Gil'in tekrardan dizi çekmesi için o kadar çok beklemiştim ki, yeni dizinin haberi gelince abartılı bir sevinç yasamıştım. Şimdi söze böyle başlayınca kötü şeyler yazacağimı zannedenler olabilir amma velakin yazacağım da lakin şahsen fikrimi bir kenara birakip, objektif olarak yorumlarsam dizi gayet de güzel ve eğlenceliydi. Hatta umduğumdan çok çok daha iyiydi. Diziyi izleyen Kim Nam Gil hayranları ki Muhteşem Kraliçe ve The Pirates filmini izlemeyenler için saşırtıcı oldu çünkü Kim Nam Gil'in şebek hallerini görünce şasırdılar. Simdi Shark ve Bad Guy gibi kült dizilerin intikamcı karizmatik adamı sebek hallerde görmek tuhaf gelir cidden sadece bu dizilerini izleyenler için...

Dizinin konusu; Joseon tarihinin en ünlü geleneksel doktorlarından olan Heo Im, Kralin askerleri tarafindan öldürülür.(Her filminde/dizisinde ölmesiyle meshur adam. Güzel ironi olmuş.) Her sey bitti sanarken kendisini günümüz Kore'sinde bulur. Günümüz Kore'sinde de geleneksel Tıpa pek de hoş bakmayan günümüz doktorlarından Yeon Kyung ile karşılaşır. Hikaye bir Joseon'da bir günümüz Kore'sinde gecer.

Buraya kadar objektif olarak yorumladım. Simdi şahsi fikrimi beyan etmek istiyorum ki; Arkadas Kim Nam Gil gibi bir adamın karşısına botox bombası o kadın olmus mu hiç?? Hiç bir sekilde duygu alamadim kendisinden. 10. Bolüme kadar gormezden geldim ha değisecek ha role girecek diye. Ama i ih... 14. Bolume kadar resmen ite kaka izledim sırf Kim Nam Gil var hikaye degisik diye ama 14'ten sonra izdirap oldu bende. 15'i bir ara izledim ciksin aradan diye ve 16'yi nihayet izledim ve bitirdim. Sırf Kim Nam Gil  var diye izledim. Dizi güzeldi ona diyecek sözüm yok ama ortada tahammul sinirlarimi zorlayan bir kadın vardi. 

Yine iyi tahammul ettim... Ben sırf bir seylere sinir oldum diye Kill Me Heal Me ve Goblin gibi dizileri yarida birakmiş insanim heheheyyt 😂 diyorum ya Kim Nam Gil'i sevdigimden. Onun hatırına izledim...

Şimdi objektifligime geri dönersem, Tarihi fantastik dizileri severseniz kaçırmayin derim. Bir hayli eğlenceli güzel bir diziydi. 

Umarım Kim Nam Gil bir daha dizi ceker ama yanına daha iyi bir oyuncu seçerler.😒 

Görüşmek üzere👋

2 yorum:

  1. Kim Nam Gil`e intikam adami rolunu daha çok yakistiriyorum ama bu dizide de çok basarili ve komikti.Dizi 12. Bolumden sonra beni de sıktı.Ve gerçekten çok haklisin kadin oyuncu donuklugu diye bir sorun var bu oyuncularda.Kadinin rol yetenegini begenmedim.Guzellikle oyunculuk ayni olmuyor malesef.Daha kaliteli bur partner secilebilirdi ki eski dizilerinde de Son Ye Jin ve Park Gae In ile uyumlari çok guzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Kadın gayette hoştu bence sen kiskancliktan tahammül edememissin kadina ergen seni

    YanıtlaSil