23 Kasım 2017 Perşembe

Temperature of Love / 사랑의 온도


Muhteşem başlayıp devamında acayip saçmalamasıyla bu senen en büyük hayalkırıklığı Best Hit demiştim fakat bu dizi öyle bir geçti ki Best Hit'i anlatamam. 
Ilk bölümleri roman tadında (Gerçekten bir romandan uyarlamaymış.) enfes bir diziydi. Öyle ki yayınlanacağı günü iple çekiyordum. Peki sonra ne mi oldu da benim için hayalkırıklığı oldu. Anlatayım...

BU KISIM CİDDİ SPOILER IÇERIR!

Dizinin daha ilk başlarında güzel bir aşk hikayesi vardı. Derken 5 yıllık bir ayrılik yaşandi ve tekrar bir araya gelindi aşk kaldığı yerden devam etti. Buraya kadar her şey normal. Şimdi gelelim beni sinir edip diziden soğutan olaylara... Şimdi bu çift 5 yıllık bir ayrılık yaşadı. Tabi ayrılık öncesi işleri de kötüydü ikisinin de. Birinin senaryosu yarismayi gecemez, digeri eğitimini tamamlayamamış. Neyse bu arada bi Ceo var ortada. Kendi emeği ile bir yerlere gelmiş ayakları yere basan bir Ceo. Bu beş yılda senarist Hyun Soo'ya aşık bunu da defalarca dile getirmiş ama Hyun Soo'dan net bir cevap almadigindan beklemiş. Is hayatında da yardim etmiş sevdiği kadına. Destek olmuş. Aynı Ceo kardesım dedigi kızın sevdigi adam olan Şefe de destek olmuş, ona bir restoran açmış. Ortak olmuşlar. Yani uzun lafın kısası Ceo, bu çiftin hayatına dokunmuş. Ellerinden tutmuş amma velakin Ceo bu ikisinin ilişkisinden bihaber ikisine de destek olmuş. Cift bir araya geliyor üstelik ikisi de Ceo'nun ajansına bağlılar ana cok sevdikleri(!) Ceo'ya iliskilerini söylemiyor ta ki Ceo gözleri ile görene kadar. Bundan sonrası ki bu dizinin ortası yani sonu degil, bir atraksiyon bekliyor insan ama yok. Ne bir gelişme ne bir şey. Araya bir ayrilik koydular ki tam komedi. Sürekli çiftin bencilliklerini izliyorsunuz. Hele hatunun bir halleri var ki saç baş yoldurmalık. Bu kadinin izledigim ikinci dizisi ve bu dizisini de tamamlayamadım. Evet ilk defa tamamlayamadigim bir diziyi buraya yazdim. Çünkü aptalca bir finali izlemeyi içim almadı. Hem internetime yazık. Gercekten israf olurdu.

Dizinin bence en iyisi Kim Jae Wook idi. Zaten onun yüzünden katlandim. Katlanmasamıydım bilmiyorum.


Ama yok iyi ki katlanmışım heheh

Neyse yine de izlemek isteyen varsa izleyebilir. Çünkü dizinin sevenleri de var ama hatunu seveni görmedim hehehe

Görüşmek üzere🖐


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder