21 Kasım 2017 Salı

Go Back Couple / 고백부부


Bu caanım dizinin 16 bölüm olduğunu zannettiğimden bu paylaşımı bir kaç hafta sonra yaparım diye düşünüyordum ama maalesef ki 12 bölümcük olduğundan buradayım.
Halbusi ne diziler var 15 dakika tahammul edemezsiniz de 20 bölüm yaparlar. Off çok sinirliyim cok! Neyse...


Öncelikle bu senenin en iyisi bana göre Woman of Dignity idi ama bu dizi beni öyle bir yakaladı ki Woman of Dignity gibi puan kıramıyorum ve kusur bulamıyorum. 10/10 'luk bir dizi her şeyiyle. Bu yüzden yılın en iyisinde benim listemde birinciliği iki dizi gögüsleyecek gibi:)

Dizinin içeriğinden bahsedersem; Konusu 40'ına merdiven dayamış bir çiftin, artık evliliklerini yürütemeyip boşanmasıyla kendilerini üniversite yıllarında bulmasını ve hayatlarının tanışmalarından öncesine dönmesini konu alıyor. 
Konu klasik fantastik gibi görünebilir amma velakin dizi hayatı öyle güzel işlemiş ki kah güldürüp kâh ağlatıyor. Bu arada güldürürken de ağlatıyor çünkü gülmekten gözlerinizden yaş geliyor😂 Aile sevgisi ve arkadaşlık ilişkilerini öyle güzel işlemiş ki adeta izlemiyor, yaşıyorsunuz:) 
Dizide aa bu olmasaydı dediğim tek karakter yok. Aksine tüm karakterleri öyle sevdim öyle benimsedim ki, belki de bundan kızdım 12 bölüm oluşuna...
Belki de buram buram Reply havası aldıgımdan bilemiyorum. Tek bildigim bu dizi benim için unutulmayacaklar listesine girdi.

Bu arada Go Dok Jae karakterine özellikle deginmem gerek çünkü kendisi dizinin komedi unsuru. (Hem de ne komedi.) O kızılderelileri anımsatan tipi, şahsına munhasır entelligi ve başına türlü işler aşan şanssızlığı ile dizinin en eğlenceli adamı Go Dok Jae... Seni unutmayacağız Reis😂 
Şu duruşu bile kopardı beni 😂😂 

Lafı daha fazla uzatmadan diyeceğim şu ki bu muazzam diziyi izlemezseniz çok sey kaçırırsınız haberiniz olsun😉 

Görüşmek üzere🖐





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder