18 Kasım 2017 Cumartesi

While You Were Sleeping / 당신이 잠든 사이에


Lee Jong Suk klasigi mi diyeyim SBS klasigi mi bilemedim. Şöyle ki dizi fantastik türünde. Konusunda ise gelecegi rüyalarında gören insanların, gelecekti olaylara yön verme çabasini anlatıyor. 
Diziye başlarken beklentim cidden fazla yoktu Lee Jong Suk olmasına rağmen ama ilk bölümlerdeki kurgu o kadar iyiydi ki yine muhtesem bir dizi ile karşı karşıyayım heyecanını yaşadım lakin dizi çok geçmeden kendini tekrar etmeye başladı. Oyle ki diziyi bastan izliyormusum hissine kapildigim bile oldu. Ha bu benim için boyle cok severek izleyenler de oldu o ayrı. Zevk meselesi sanırım. Ben Suzy'nin oyunculuguna da takıldım biraz. Hatta biraz degil baya baya takıldım. (Ah ben bu kızı sevemeyeceğim sanırım.)
Neyse... Dizinin iyi yanlarina bakarsam Lee Sang Yeob kötü karakteri çok başarılı bir sekilde canlandırdı öyle ki saç baş yoldurdu resmen:) sonra Jung Hae In'i ilk defa bu dizi ile izleme olanagım oldu. Onun da gayet iyi bir iş cıkardıgını düşünüyorum. Vee Kim Won Hae... Ben bu adamı cok sempatik buldugumdan mıdır canlandirdigi karakterleri hep sevmisimdir. Bu dizide de boyle oldu:)

Cok fazla bir sey yazmak gelmedi icimden. Tek diyecegim benim icin cerezlik bir diziydi ama dedigim gibi çook çook severek izleyenler de oldu bu yüzden sans vermenizi öneririm. İzleyin kendiniz karar verin.

Görüşmek üzere🖐

1 yorum:

  1. Normal bir diziydi benim için.Bence konu daha güzel islenebilirdi.Malzeme vardi ama guzel kurgulanamadi bence.Mahkeme sahnelerini keyifle izledim.Suzy nin oyunculugunu pek begenemedim.Gu family bookta daha iyiydi bu diziden.Bircok idolu oyunculugu kotu diye yerin dibine vuran netizenler niye bu kizi elestirmiyorlar,anlamiyorum.mesela iu dan daha kötu oyunculugu.Bana göre tabi ki bu elestiriler.Lee Jong Suku W dizisi de daha çok begenmistim,zengin havali halleri çok şirindi.Dizide çok fazla mantik hatalari vardi.Beni çok rahatsiz etti.Genelde dizilerde mantik hatalarina alistim ama bu dizide kaldiramadim sanirim.Mesela Black dizisinde de vardi mantiksiz şeyler ama gerekli olan rütuşlardi.bu dizide hoş karsilayamadim.yorumlarinizi çok begendim.Genelde begendigim dizileri begenmissiniz.Blog yazarlarindan artik favorim😄

    YanıtlaSil