4 Kasım 2017 Cumartesi

Memoir Of a Murderer / 살인자의 기억법


Pink Sinema iftiharla sunar diyerek başlamak istedim söze çünkü bu filme bayıldım ve gerçekten nereden başlayayım anlatmaya bilemiyorum. O derece severek izledim.
Öncelikle filmi izleme merakim basta Kim Nam Gil zatı alisinden ve filmin cinayet temasından ötürüydü. Ama inanın bu kadar iyi olacağını ben bile tahmin etmemiştim. Gerci Kore'de hasilati yikti kopardi bundan anlamam gerekirdi neyse...
Film hakkinda dedigim gibi konusacak o kadar sey var ki... Öncelikle konusu ilgi cekici; Eskinin hala arananlar listesinde olan seri katili artik yaşlanmis ve Alzheimer hastalığına yakalanmıştır. Artik her şey bitti kendime huzurevi bulayim inzivaya cekileyim derken sehirde yeni bir seri katil panigi yasanir ve iki seri katilin yolu kesişir... 
Kim Nam Gil'in şahane faktörünün kenara bırakırsak filmin ana karakteri Sol Kyung Gu öyle güzel oynamış ki adete anılarını yaşatıyor size. Filmin sadece gerilime dayalı olmayıp yer yer kara mizahla tebessüm ettirmesi ve hatta kahkaha attirması ayrıca güzeldi. Oyunculukta sadece ana karakterin degil, diger karakterlerin de hakkını vererek ekipce cok cok iyi bir iş çıkarttıklarini söylemeliyim.


Bu filmi bir daha izleyebilirim. Bu tarz filmler ilginizi cekiyorsa mutlaka ama mutlaka izleyin derim.

Görüşmek üzere 👋




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder