21 Aralık 2017 Perşembe

The Secret Reunion / 의형제


Bu ara vakitsizlikten güncel dizilerime bile yetişemezken nasıl oldu da film izleme fırsatı buldum bilmiyorum 😁😁
Böyle ani zamanlamalar için hazır bir kösede beklettiğim filmlerimden birini açtım hemen.
Ne tesadüf ki ( Allah Allah 😀 ) Gang Dong Won filmi varmış bekleyenler arasında. Tabi daha bir güzel oldu haliyle...
Neyse filmi anlatmaya geçeyim...
Film, tam benim sevdiğim tarzda aksiyonu bol. Tuhaf Gang Dong Won filmlerine göre daha normal bir film diyebilirim:) Kendisi bu defa Kuzeyden Güney'e sızmış Kuzey Kore'li ajan rolünde...
 Song Kang Ho da ülkesine bağlı ve kendini bu ajanları yakalamaya adamış bir polistir. Derken yolları bir şekilde kesişir. Sonrası olaylar olaylar:) 
Gang Dong Won'un aksiyon hallerini sevdim. Song Kang Ho'nun performansı zaten tartışılmaz. Zaten itiraf edeyim bu filmi Gang Dong Won'dan daha çok Song Kang Ho için izlemiş olabilirim heheh 

Bu tarz aksiyon seviyorsaniz izleyin derim ve tavsiye ederim.

Görüşmek üzere 🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder