16 Aralık 2017 Cumartesi

The Traffickers / 공모자들


Demiştim Daniel Choi'nin filmlerini yavaş yavaş sömürürüm diye. Nihayet bu filmi de kıyıp izledim. Öncelikle belirteyim ki filmi izlerken kanım çekildi resmen. Neden derseniz konusu çok müsait tüyleri diken diken etmeye...
Hemen konusuna geçeyim... Her türlü kaçakcılıkla uğraşan bir çete organ kaçakciligi işine girer. Bunu da o kadar vahşi bir yöntemle yapar ki kan donduracak cinstendir. Kurbanları bir sekilde Kore'den Çin'e gitmekte olan gemiye bindirirler ve gemide organlari alip kurbanlari denize atmaktadirlar... Derken olaylar olaylar... 
Film heyecanli ne kadar kan dondursa da ekrana kitliyor insani. Aksiyonu bol. Tek şikayetim +18 sahneleriydi. Çok gereksiz ve iğrençti. 

Daniel Choi'ye gelince... Adami cidden özlemisim izlemeyi. Şimdi dizisi geldi ( The Jugglers ) ama filmleri bir baska oluyor. Hele o son sahnelerdeki hali... On numara🖒

Filmi gercekten heyecanla izledim. Aksiyon seviyorsaniz ve +18 sahneler beni irgalamaz diyorsaniz mutlaka izleyin derim.

Görüşmek üzere 🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder