15 Temmuz 2018 Pazar

26 Years / 26 Nyeon / 26년


Yine bir dönem filmi... Mevzu da Kore'nin tarihinde derin bir yara olan Gwangju isyanı...
Bu isyanı Taxi Driver filminde daha ayrintili izlemistim fakat bu filmde ise bambaşka bir acıdan izlemis oldum. O da şöyle ki, Taxi Driver'da da dönemi tüm acımasızlığıyla mukemmel bir sekilde yansıtmışlardı fakat bu filmde dönemi kısa bir animasyon ile aktarmişlar ki animasyon olmasina rağmen tüylerim diken diken oldu. Hatta bir süre "Ben ne izliyorum? Bunu kendime neden yapıyorum?" dedim yalan yok heheh ama son 40-50 dakikası çok sürükleyiciydi. Yani anlayacağınız bol vahset bol aksiyonlu bir film.
Bu arada filmin konusunu yazmayi unutuyordum hahah
Konusu şöyle: Meşhur Gwangju katliamı yaşanmıştir. Kimin babası ölmüş, kiminin kardesi, kiminin de ailesi öldürülmüştür. Böylesi travmatik bir olayı yasamis dönemin çocukları ise büyümüstur ve katliamin sorumlusu olan alcaktan intikam almak icin bir araya gelirler.
Mevzu kasvetli olsa da şans verilir bence. Misal ben sans verdigime pisman olmadim yani^^ 

Görüşmek üzere🖐

2 yorum:

  1. sonu neydi bunun şimdi

    YanıtlaSil
  2. sonunu anlayan varsa söyleyebilir mi? kim kimi vurdu çözemedim.

    YanıtlaSil