12 Temmuz 2018 Perşembe

Marathon / 말아톤


Daha önce bahsetmiş miydim bilmiyorum ama konusu spor olan film ya da diziler beni hiç çekmiyor. Bundan sebep de bu filmi görmezden geldim hep😒
Anlayacağınız üzere yine "Niye izlememişim ki sanki?" dediğim filmlerden oldu.
Filmin konusuna gelirsek; otistik oğlu ile yaşam denen bu ormanda hayatta kalma mücadelesi veren bir annenin drami denilebilir. Hayli şiirsel oldu ama olsun guzel oldu.)
Bu arada benim izlemek istememe nedenlerimden biri de Cho Seung Woo'yu hayalimde otistik bir karaktere oturtamamaktı. Fakat, adam öyle bir oynamis ki muh-te-şem! Diger karakterler de hayli başarılıydı. 
Filmin diger hosuma giden unsuru da 2005 yapimi olması. Cogu oyuncunun genclik hallerini izlemek de ayri zevk veriyor doğrusu.
Neyse...
Diyeceklerim bu kadar...😆

Görüşmek üzere🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder