15 Temmuz 2018 Pazar

Big Bang / I'll Shoot / Ssonda / 쏜다


Fırsat bulunca eski filmleri kariştirmayi seviyorum. Hani derler ya ne varsa geçmiste var diye aynen öyle:)
Bu film de komedi/aksiyon tarzında güzel bir film. Ha süper bir film mi süper diyemem çünkü ben komediyi fazla sevmiyorum🙈 gerci bu film de komedi degil ama nedense tam puan veremedim heheh
Filmin konusu şoyle;
Bir adam düsünün okullarini hep başariyla bitirmiş, her konuda kurallara uyan gercek bir örnek vatandaş. Derken bir gun bu kuralciligi yuzunden esi terk eder. Derken işinden de olur. Bir anda hayatı altüst olmuştur. Üstüne karakola da düşünce bir anda bambaska birine dönüşür ^^
Filmin basrolunu ilk defa izledim. Gayet de basariliydi.
Özellikle filmin flashback sahneleri cok hostu😂 
Denk gelirseniz izleyin derim^^

Görüşmek üzere 🖐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder