30 Eylül 2019 Pazartesi

Doctor John / Doctor Yo-Han / Uisa Yohan / 의사 요한


Ji Sung'u sever misiniz bilmiyorum ama ben sevenlerdenim. Bu yüzden de hastane konulu dizilerden pek hazetmesem de izledim. Hem de hafta hafta takip ederek:) 

Dizi nasıl diye bana soracak olursanız öyle oooo harika diyemeyeceğim ama kötü de diyemeyeceğim bir diziydi. Öncelikle Ji Sung her zamanki gibi rolünün hakkını vermiş bunu belirtmek isterim. Diğer roller de fena değildi hani gözüme batan bir karakter olmadı. Lakin dizinin konusunda beni rahatsız eden unsurlar da yok değildi. 
Şimdi önce dizinin konusundan bahsedeyim sonra beni rahatsız eden mevzuya değineyim. Tabi ki spoiler vermeden :) 
Bir hastasına ötenazi uyguladığı gerekçesiyle hapis yatan doctor john, hapishanede de hekim becerisiyle ün salmıştır. derken tahliye olan doctor john büyük tartışmaların arasında işine geri döner. Fakat bir sırrı vardır ve ortaya çıktığında başını ağrıtacaktır.

Mevzu bu... Gelelim beni rahatsız eden mevzuya; dizide doctora düşmanlık beseleyenlerin gerekçesi o kadar saçmaydı ki diziden sık sık kopmama neden oldu. Daha inandırıcı bir gerekçe gösterilebilirdi. Şimdi uzun uzun anlatmak isterdim ama spoiler vermek istemiyorum bu yüzden izleyin ve bana geri dönüş yapın lütfen. Haklı mıyım haksız mıyım diye :))

Bunların dışında dizi fena değildi işte. Tavsiye eder miyim? Ederim. İzleyin bence. Sadece Ji Sung hatrına olsa bile :)

Görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder