30 Eylül 2019 Pazartesi

When The Devil Calls Your Name / Akmaga Neoui Yireumeul Booreul Ddae / 악마가 너의 이름을 부를 때


Jung Kyoung Ho ile Park Sung Woong önce Life on Mars dizisinde birlikte oynamışlardı. Ben henüz o diziyi izlemeye fırsat bulamadığım için bilmiyorum ama uyumlu bulunmuşlar ki tekrar bir dizide birlikte rol almışlar. Bence iyi de yapmışlar çünkü dizinin dengesiz karakteri Ha Rip'i Jung Kyoung Ho'dan başkasının bu kadar iyi canlandıracağını düşünmüyorum. Hele ki dizinin müzikal yönü ağır olduğundan performansıyla hayli başarılı bir iş çıkarmış. Park Sung Woong'un da şeytan rolunun hakkını verdiğini söylemeliyim. Bu adama her rol yakışıyor:) netice itibariyle ikiliyi zevkle izledim.

Dizinin konusu çaresiz insanların, şeytanla ruhları karşılığında dilek diyerek on yıllığına anlaşma yapmalarını konu alıyor. Ha Rip karakteri de bu anlaşmayı yapmıştır ve anlaşmanın süresi dolmak üzeredir. Ha Rip de ruhunu teslim etmek istemez.

Konu kısaca böyle fakat dizide dinsel anlamda çok fazla sakıncalı cümleler kuruluyor. Ben o sahneleri rahatsız olduğum için sararak izledim. Ama siz eğer ben saramam da öyle şeyleri de sevmem derseniz ona göre izleyin ya da izlemeyin. Çünkü dizi bir ara öyle tuhaf bir hal aldı ki izlesem mi bıraksam mı diye de düşündüm ama sonunu iyi bağladılar.

Dizinin müzikal anlamdaki muhteşemliğini de belirtmeden yazıyı bitirmek istemiyorum. Sadece müzikleri için bile olsa diziye şans vermenizi öneririm. Pişman olmazsınız:)

Görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder