3 Eylül 2019 Salı

 Intimate Strangers / Wanbyeokhan Tain / 완벽한 타인


Bu defa bir film ile karşınızdayım. Hem de tamamiyle tesadüfen izlediğim bir film ile.

Öncelikle belirteyim bu filmin bir çok ülke tarafından uyarlaması yapılmış. Aralarında Türk versiyonu bile mevcut.Orjinali yanlış bilmiyorsam Italyan yapımı.

Neyse efendim ben izlediğimden mesul olaraktan konuma döneyim. Film çocukluk arkadaşlarının eşleri ile bir akşam yemeğinde buluşmalarıyla başlayıp, dürüstlük mevzusu üzerine telefonlarına gelen her türlü arama ve mesajı birbiriyle paylasma oyunu oynamasıyla devam ediyor. Tabi o telefona gelen bildirimlar ortalığı karıştırır:)

Yani anlayacağınız eğlenceli bir ilişkiler konulu bir film.

Filmi beğendim mi beğendim fakat bazı cinsellik muhabbetleri de rahatsız etmedi değil. Ama neyse ki abartı yoktu ya da ben çok sardım sahneleri😅

Neyse...

Tavsiye ederim. Eğlenceli bir film:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder