25 Şubat 2018 Pazar

Haunters / The Superman / Psychic / 초능력자


Kang Dong Won'u ne denli sevdiğimi bilen bilir. Öyle kasmadan rahat oynar. Oynadığı filmler de kendi gibi farkli olmuştur hep. Bu film de bir hayli ilginçti. Sanırım bundan sonra Kang Dong Won var denirse konusuna bile bakmayacağım ve direk izleyeceğim çünkü kendisini izlemek büyük zevk bana göre...
Filmin konusuna gecersem; insanları gözleri ile etkisi altına almış psişik güçleri olan Cho In'in kendince karanlık bir hayatı vardır. Bu hayatı psişik güçleriyle etkileyemediği Im Kyu Nam ile karşılaşınca tepetaklak olur.
Film ile ilgili deginecegim ayrıntılara gelince, öncelikle dikkatimi çeken Kang Dong Won'un zayıflığıydı. Çok aşırı zayıftı. Bazı sahnelerde zorla ayakta duruyor gibiydi😑 ona şis yanak yakışıyor bence. Bu denli zayıflik olmamiş ı-ıh.
Karizma ama yine de:)

Bu arada Kang Dong Won dedim ama karşısında da kendinden eksik yanı olmayan Ko Soo oynuyordu. Kendisini ilk defa izledim ve şunu demeliyim ki mimiklerine bayıldım:) karşılıkli muhteşemdiler.

Bunlar da alemdiler😀

Diger bir ayrıntı da Enes Kaya...
Kendisi biliyorsunuz ya da bilmiyorsunuz Kore'de bir hayli ünlü olmuş bir Türk. Kendisi de filmde Türk Ali'yi oynuyor. Kendisi sayesinde Kore filminde namaz sahnesi izledim. Ayrica arabada mırıldandığı Gündüz Gece türküsü de çok hoştu.
Ayrıca değinmek istediğim bir husus daha var ki Kore'de figüran oyunculugu cidden gelişmiş ve bu benim çogu zaman dikkatimi çekiyor. Bu filmde de toplumsal aksiyon sahneleri çok hoştu. Adamlar bu işi biliyor.
Lafı daha da uzatmadan tavsiye ettiğimi beyan edeyim. Hatta şiddetle tavsiye edeyim çünkü cidden çok sevdim bu filmi👍
Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder