11 Şubat 2018 Pazar

Money Flower / 돈꽃


İntikam temalı Dram izlemeyi sevdiğim doğrudur. Bundan mıdır bilmiyorum bu dizi beni bir hayli sardı. Severek ve meraklanarak izledim. Dizi aslında 50 bölüm olacakmiş ama 24 bölüme indirilmiş. Keşke indirilmeseymiş neyse...
Dizinin başrol oyuncu Jang Hyuk gayet başarılı bir performans sergilemiş. Bu arada başrollerden Lee Mi Sook ile mükemmel uyumlarına da değinmeden edemeyecegim çünkü o kadar uyumluydular ki izleyiciler olmayacak bir aşkın hayalini kurdular ama ben kurmadım diyeyim baştan hehe. 
Yine her zamanki gibi dizinin konusuna sonunda değinecegim :)) 
Dizinin konusu; Mükemmel avukat Kang Pil Joo'nun Mukemmel intikamı desem yeri bence:)
Kang Pil Joo, gayri mesru cocuk oldugu için Jang hanedanlı tarafından ölüme terk edilir. Derken büyür ve intikama girişir hem de ne intikam:)
Dizi hakkında bir tek eleştirim olacak o da sahnelerin cok yavas ilerlemesi. Öyle ki Kang Pil Joo'nun Büyukbabayi selamlama sahnesi vardi onu paylasmak istedim instagram hesabimdam ama sığmadı. Alt tarafı selamlama yani artik ne kadar yavas sahne siz düsünün😂😂 bende inat edip paylasmak istedim ve videoyu hızlandırdım. Yemin ediyorum kimse anlamadı o derece haha 😂😂 
Ha yavasti derken hareketler yavasti yoksa konu çok hizli ilerliyor. Hatta ne oluyor yahu dedigim çok oldu:) 

Uzun lafın kısası bu tarz intikam seviyorsaniz mutlaka izleyin derim:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder