6 Şubat 2018 Salı

What Happened in 2017? / All About Korean Dramas in 2017 / 2017'nin En'leri

2017'nin en iyi 10 dizisi paylaşımımda yılın en'lerini de paylaşacağımı söylemiştim. Şimdi bu sözümü tutma zamanı:)
Bu arada her ne kadar burada yorum almasam da diger sosyal medya hesaplarımdan güzel dönüşler aldım. Çok tesekkür ederim:)


BU KISIMDA FENA HALDE SPOILER YIYEBILIRSINIZ HABERINIZ OLSUN!😀

Şimdi gelelim yılın En'lerine:))


Yılın Sürprizi

The King in Love / King's Love


Şimdi diziyi izlemeyenler diyecektir ne gibi bir sürpriz olabilir ki? diye. Şöyle bir soruyla açıklayayım hemen; alışık olduğumuz bir şey midir başrol kızı ikinci adamın kaptığı? Esas adam da veliaht prensken hem de:) Tabi ki de alışık olmadiğimiz bir son oldu. Tam da benim istedigim gibi:)) Lin Reis seviyoruz seni heheh
 Hal böyleyken yılın sürprizi kategorisini darmadagan eder bence etti de:) 

Yılın En Marjinalleri

1- Save Me

 Yılın en een marjinaliydi bence.2017'nin en iyi Ilk 10 listeme giremedi ama ilk 15 listesi yapsam kesinlikle girerdi. Konusu tamamiyle cıldırmış bir tarikattan genç bir kızı kurtarmaya calışan gençlerin mücadelesini anlatıyordu. Bu arada dizinin sektöre Woo Do Hwan 'ı kazandırdigini belirteyim. Diziyle kazandigi populeriteyle Mad Dog'da oynadi ama bana göre Save Me'deki gibi degildi. Eleştirildi de zaten. Neyse...:)

2- Circle

Dizi geçmiş ile gelecek arasında iki kardeşin birbirini bulma çabasıyla geçiyor. Kötü diyemem asla ama aman aman çok güzel de değildi. Mesela aklımda bir sahnesi kalmadı. Ama konusu ve görselligi ile bu listede olmayi hak ediyordu. Bu arada diziye başlama nedenlerimden olan Kim Kang Woo'yu da silmeden önceki izledigim son yapımdi. Neden sildin derseniz; Ne siz sorun ne ben söyleyeyim😒 kırginim heheh

Yılın En Sevimlileri
《Favori Kategorim hehe》

1- Avengers Social Club
Yine en iyiler 15 yapsaydim listeye girecek dizilerden biri.Dizi Şiddete maruz kalmış üç hatunun birleşerek intikamcı bir çete kurmasını konu alıyor. Allah'im o ne tatlı bir çeteydi. Şapşiklikleri ile beni kendilerine hayran bıraktılar:) Keşke devamı gelse... Bok Ja Club özledim sizi💕💕

2- Strongest Deliveryman

Dizi yaşanmış gerçek bir hikayeden yola çıkarak bir yemek teslimatcisinin sifirdan baslayarak yükselmesini konu alıyor. Dizi eh iste idi ama dizide ikinci bir çift vardi ki ponçiklikte son noktalar:) Diziyi onlar için izledim diyebilirim:)) 

3- Reunited World

Ayy bu dizi sevimlilikten yıkılıyordu😂 o nasil bir cümle oldu farkindayim ama bunlara cuk oturuyordu. Dizi bi sevimli, çift iki sevimli:)) Dizi kasmadan nasil izletti kendini. Cidden severek izledim. Ve şimdi fark ettim de özlemişim🙁

Yılın En Karizmasi

Black / 444
Kesinlikle tek geçerim:)) 444 seni yılın en karizmatigi seçiyorum. Hak etmiyor mu sizce de? 😍 
(Diziyi en iyiler listeme almadım çünkü cok fazla hatalar vardı. Yoksa izlemesi zevkliydi yani hahag😅)

Yılın Hayal Kırıklıkları ☆

1- Goblin
Şimdi görünce Aa nasıl yaa? Dediğinizi duyar gibiyim:)) ama gercekten benim için hayal kırıklığı oldu. Nedenlerine gelince... 1- Gong Yoo kendi gibi degildi. Sanki zorla oynuyor gibiydi. 2- Başrol hatunun karakterine sinir oldum. Fazlasıyla hadsizdi ki ben buna tahammul edemem. 3- Karakterler birbirleriyle uyumsuzlardi. Di dı du derken sevmedim işte. 9. Bolümde bıraktim.

2- Best Hit

Aslında yılın en büyük hayal kırıklığı Best Hit'dir. İlk beş bölüm efsaneydi. Sonrası bir dağıttı aman aman. Adam geçmisten gelip oğlunun sevgilisini kaptı o kadar dagitti yani:)) Ahh suraya yazip tekrar sinir olmak istemiyorum. Bu da böyle bir dizi iste...

3- Temperature Of Love
Dizi ilk başlarda beni kendine hayran bırakmıştı. Oyle ki bir yere "İzlerken roman okuyormuşsun hissi veren dizi ehe." Diye yazmişim:) Başta olaylar bir hizli akti dedik bir seyler olacak ama yok tuhaf bir sekilde ikilinin askini konu alıyordu. Ve ben ikinci adam Ceo'nun safındaydım. Ne bi entrika var ne bir sey o kadar duragan ki araya tuhaf sacma salak bir ayrilik koydular ki anlayabilene aşk olsun. Of sinirlenmeyeyim. Bu da böyle bir hayal kırıklığıydı...



3 yorum:

  1. Hepsi okey de neden Goblin hayal kirikliği yapma bunu bize ����

    YanıtlaSil
  2. Hepsi okey de neden goblin hayal kırıklığı yapma bunu bizeee 😂💜 Sevgilerrrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyeceğimi biliyosun yaptirma bun bana burada hahaha 😂😂😂 öpücükler 💕😗

      Sil