13 Şubat 2018 Salı

Ordinary Person / 보통사람


Money Flower bitince Jang Hyuk havasını bozmamak adına bir de film patlattım.(Bir tane de yolda.)

Film, yine Kore 80'li yıllarındaki o karmaşık olayları bizlere aksediyor. Bu defa devletin üst düzey yöneticilerinin yaptiğı kirli işlere, vatansever polislerin alet edilip, gizliden gizliye halka nasıl zulmettiklerine taniklik ediyoruz.
Film politik temalı olunca yalan yok sıkılırım demiştim. Hatta ilk yarım saatine bakayım olmazsa devamını sonra devam ederim dedim. Ama bir başladım ve çabucak sonu geldi. Hiç sıkmadan çarçabuk izleyiverdim. Mis gibi heheh
Bu arada Jang Hyuk filmin kötüsü. Bu adama kötü rolü de yakışıyor. Hakkını veriyor yani... Son Hyun Jo da rolünün hakkıni vermiş hani. Yer yer adamin gözlerinden okuyorsunuz başına gelenleri... O derece.
İzleyin derim...
Pişman olmazsınız:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder