4 Şubat 2018 Pazar

The Swindlers / 꾼


Yaşasın Hyun Bin filmi gelmiş!! Diye sevinerekten direk izlemiş olabilirim amma lakin ki öyle değil:) Sadece Hyun Bin diyerek dalmadım tabi ki Hyun Bin'e eşlik eden bir kadro var kı ım-mah tadından yenmez o derece:) Hyun Bin + Yoo Ji Tae , Park Sung Woong , Bae Sung Woo ve dahası...


Gelelim filmin konusuna... Öncelikle film baştan bana Mad Dog'un bir değişik versiyonu gibi geldi. ( Bu arada Mad Dog'u bitiremediğim için bloga yazmak istemedim. Çünkü çok sıkıcı geldi bana sizi de sıkmak istemedim heheh)
Hal böyle olunca eyvah sıkıcı bir film diye hayıflanmadım değil fakat, filmin ortasına doğru işler değişti son bir saat bir baktım filmin içine girmişim:)) o derece heyecanlıydı. Hyun Bin aksiyona alıştırdı kendini. Kendini de bir özletti ki :) piyasada Park Shin Hye ile dizi çekeceği konuşuluyo ama bakalım goreceğiz:) 
Ve filmi izlerken dikkatimi üzerinden alamadiģim Yoo Ji Tae...
Sen insan mısım yahu? 🙄
Sana insan diyen insan olamaz hahahaha 😅 Allah sahibine bağışlasın tabi heheh

Ee bir de şu var tabi... 
Bu sahne bana gelsin heheh

Sululugu bir kenara bırakıp ciddiyete dönersem bu filmi bu kadro degil de baska bir kadro oynasa yine severek izlerdim. Kore'de gise soku yaşadı. Ben bu Korelileri anlamıyorum bazen gerçekten... Film güzel ben tavsiye ederim. İzleyin. Bakmayın Korelilere^^

Görüşmek Üzere🖑



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder