21 Eylül 2020 Pazartesi

Illang: The Wolf Brigade / Inrang / 인랑


Bu filmi ilk Netflix'e geldiğinde izlemek istemiştim ama nedense sarmadı beni ve daha ilk beş dakikasında bırakmıştım. O günden bugüne Kang Dong Won var mutlaka izlemeliyim diye diye öteledim ve bugün iteleye iteleye izledim:)
O nasıl oluyor? Derseniz zorlaya zorlaya izlemek oluyor efem:D İlk başlar biraz zorladım ama aksiyon sahneleri harikaydı yine de geçti bir şekilde ama son 45 dakikası gayet iyiydi. Son 45 dakikası için bile izlenir. Güzel aksiyondu:) Bu arada Kang Dong Won'u böyle ciddi bir rolde görmek de benim için artı oldu. Adam her rolün hakkını veriyor. 

Unutmadan filmin konusunu Özet geçeyim; Film 2029'da geçer, Kuzey Kore ile Güney Kore birleşme çabaları içindedir ama ortamda bazı grupların kışkırtmasıyla bir kaos hakimdir. Emniyet teşkilatı da bu kaosun içinde kendine özel bir Tim kurar. Yalnız bu Tim geçmişte büyük bir hata yaptığı için kendilerini demir zırhlarla gizleyen süper güçlerdir. Emniyet teşkilatında yapılanan bu gizli time yine emniyetten karşı olup , onları yok etmek isteyenler de vardır. İki grup arasındaki mücadeleyi konu almıs film.

Konusu bana Rugal ı anımsattı. O da Weptoon'dan uyarlamaydı zaten bu da Weptoon'dan uyarlama diye biliyorum. Yanlışım varsa düzeltin:)

Tavsiye eder miyim bilmiyorum. Aksiyon sahneleri için evet tavsiye edebilirim ama diğer kısmı için etmem herhalde. Ama son 45 dakikası için edilir. Son kararım Tavsiye ediyorum:))

Görüşmek üzere👋

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder