21 Eylül 2020 Pazartesi

It’s Okay to Not Be Okay / Saikojiman Gwaenchanha / 사이코지만 괜찮아


Bu dizi bu senenin en iyisi net! Öyle severek izledim ki anlatamam. Dizinin oyuncularından tutun da müziklerine , müziklerinden tutun da görsel şölenine kadar on numara beş yıldız! Ben başrollerin ikisinden de pek hazzetmiyorum o yüzden baştan mesafeliydim ama benim o muhteşem öngörüm(:P) sayesinde izlemeye karar verdim. İyi ki izlemişim iyi ki...

Dizinin mevzusu şöyle; Çocukken annesini cinayete kurban vermiş ve otizmli ağabeyi ile kendi mücadelesini veren Moon Kang Tae'nin yolu psikopat çocuk hikayesi yazarı Ko Moon Young ile kesişir ve hem kendi hayatı değişir hem de yazarın hayatı değişir.

Spoiler vermemek adına çok fazla bir şey yazmak istemiyorum ama bu diziye kesinlikle bir şans verin derim. Başta da dediğim gibi senenin en iyisi şimdilik:)
Ve o muazzam hikayeleri kaçırmayın derim.
Kesinlikle izleyin!

Görüşmek üzere👋

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder