21 Eylül 2020 Pazartesi

Peninsula / Bando / 반도


Bu filmi ne kadar çok bekledim bilemezsiniz:) Kang Dong Won'dan ziyade Traın To Busan devamı olduğu için çok merak ediyordum. Nete düştüğü gibi de izlerim dedim ama izleyenler öyle kötü yorumlar yapmıştı ki izleyesim gelmedi açıkcası. Neyse o zaman izlerim bu zaman izlerim derken, izlemeye başladım ama tamamen "Kesin beğenmeyeceğim." modunda. 

Sonuç; beğendim. Hatta beğendim diyen nadir insanlardan biri ben olabilirim:)) Ama öyle bir filmin devamında ne olabilirdi ki? Zombiler yok olup tekrar mı hortlayacaktı? Cıks... Tam da tahmin ettiğim gibi bir devam filmi olmuş. Kore zombilerden kurtulamamış ve vebalı br yarım ada olmuş. Kaçıp kurtulanlar gurbet ellerde göçmen olmuş. Bu vahşileşmiş dünyada insanlar zombilerden daha vahşi olmuş. Spoıler vermemek adına kısa kestim yine. 

Koreliler bu zombi işinde çok başarılı cidden. Özellikle bazı sahneler var bayıldım. Ve yine tırstım:) İnsan bunu kendine neden yapar bilmiyorum cidden...Ama yine de yapıyorum:))

Filmi tavsiye ediyorum ben. Biraz karanlık bir film olmuş ama oyunculuklar falan gayet başarılı. Mevzu da mantıksızlık içinde mantıklıydı bence:)

Görüşmek üzere👋

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder