24 Eylül 2020 Perşembe

Mr. Zoo: The Missing VIP / Miseuteo Joo: Sarajin VIP / 미스터 주: 사라진 VIP


Bu ara film maratonuna girdim belli olduğu üzere:) Özlemişim böyle peş peşe film izlemeyi...
Ben film seçerken mevzudan ziyade oyunculara bakarım. Hatta çoğu zaman konusuna bakmam bile direk izlerim. Bu film de öyle oldu ama konusunu görünce biraz pişman olmuş olabilirim😁 Nedeni ise filmin komedi çıkması. Filmin adından da posterinden de belli komedi olduğu ama ben nasıl olduysa anlayamamışım😁 işte nasıl bir acelem varsa artık:))

Film dediğim gibi komedi türünde. Mevzusuna gelince MR Zoo işinde çok başarılı bir ajansı ve beklediği terfiyi alacakken ona bir görev verilir. Bu görev esnasında geçirdiği bir kaza sonucunda hayvanların dilini anlama kabiliyeti kazanır. 

Çook ayrıntı girmedim ki Spoiler vermeyeyim yanlışlıkla da olsa:)

Şunu da söylemeliyim ki; Film alelade bir komedi filmi diye beklentideyken bana ters köşe yapıp  kendisini sevdirdi:) Öyle ki film bitsin istemedim. Hayvanlar aleminin muhabbetine bayıldım😁
Lee Sung Min'in oyunculuğunu da seviyorum. Bu adam varsa bu film güzeldir dediğim oyunculardan.
Eğer ki çocuğunuz varsa bu filmi kesinlikle birlikte izleyebilirsiniz tabi dublajlı versiyonunu bulabilirseniz. Eminim siz de çok seveceksiniz.  Cidden güzel.bir filmdi.
Not: Filmde sevmediğim tek nokta Köpeğe "Ali" isminin verilmiş olması.  Onu da yokmuş gibi saydım.

Görüşmek üzere 🖐

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder