21 Eylül 2020 Pazartesi

Itaewon Class / Itaewon Kkeulasseu / 이태원 클라쓰

4

Bu diziyi aslında izlemeyecektim. Neden derseniz Park Seo Joon'dan pek hazetmiyorum:) Neden cidden bilmiyorum ama öyle... 
Kendisinden pek hazetmem ama başrol oynadığı dizinin Erol Taş'ını canlandıran Yoo Jae Myung'un oyunculuğunu çok beğenirim ve şimdiye kadar beğenmediğim bir dizisi olmadığı için de bu diziye kendisi için şans verdim. Dizi yanıltmadı beni. Gayet başarılı bir yapım olmuş. 
Mezusuna gelince kısaca özetlersem, başından talihsiz olaylar geçmiş genç bir delikanlının sıfırdan başlayarak başarıya ulaşma çabasını konu ediyor. 

Dizinin başrollerine kitlenmişken dizinin uçuk kaçık ama zeka küpü olan kızı Yi Seo karakterine bayıldım:) sadece o karakter için bile izlenir. 

Yani demem o ki çok kasmasın ama izlettirsin kendini öyle bir dizi var mı derseniz size Itaewon Class var git onu izle derim:) Diyeceklerim bu kadar^^

görüşmek üzere✋


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder