21 Eylül 2020 Pazartesi

The Last Empress / Hwanghooui Poomkyeok / 황후의 품격


Yine arayı açtım ve yine birikti paylaşacaklarım. Kendime kızıyorum ama öteleye öteleye birikiyor işte... Ben paylaşıma başlamadan önce bir hadiseden bahsetmek istiyorum:) 
Ben bu blogu her hangi bir amaç için açmadım. Tek düşüncem günlük tutmaktı. Deliler gibi dizi film izleyince insanın not düşesi geliyor:) Neyse işte amacım buydu. Bunu düşünürken şunu da düşünmüştüm hani belki birilerinin işine yarar yazdıklarım da istifade ederler ya da benimle dizi ya da filmler hakkında tartışırlar böylece durumu daha da eğlenceli bir hale çeviririm dedim. Çünkü izlediklerim hakkında sohbet etmek beni mutlu kılar:) Diğer sosyal medya hesaplarımdan benim gibi Kore severler ile sohbetim oluyordu velhasılkelam burada yorum yapılmıyordu. Hatta bununla ilgili bir paylaşımımda diğer sosyal medya hesaplarıma burada paylaştıklarım hakkında geri dönüşler alıyorum ama buradan nedense olmuyor diye... Nedenmiş biliyor musunuz? Yorumları denetle yapmışım😀 ve bir sürü yorum birikmiş😀 görünce bir utandım anlatamam🙈 Yorumlara izin verince de hangi paylaşım altında bulamadım bu da benim cahilliğim hepinizden çok özür diliyorum. Artık yorumları açtım ve takıp butonu istemişsiniz onu da hallettim 😀 Neyse diziye döneyim:)

Şimdi bu dizi ötelediğim dizilerdendi ama Netflix'te izleyeceğim dizi kalmayınca şans verme kararı aldım. İyi ki de vermişim. Dizi 26 bölüm ve inanın hiç sıkmıyor. Aksine dizi öyle entrikalarla ile örülü ki nereden çıkacağınızı şaşırıyorsunuz 😀 Hatta bazı entrikalar var ki mantığa aykırı olduğundan "Yok daha neler!😀" diyorsunuz ama ilginçtir ki yine de merakla izlemeye devam ediyorsunuz:)) Saçma entrikalarına rağmen severek izledim. Yanliş hatırlamıyorsam Kore'de de sevildiğinden bölüm sayılarını arttırmışlar. Peki Gerek var mıydı ? Muamma.

Spoiler vermeden konuyu hızlıca özet geçeyim; 

Kore Kraliyet ailesi günümüze kadar varlığını sürdürmüştür. Oh Su Nİ de Kral'a platonık aşık bir tiyatro oyuncusudur. Bir gün Kralın başına gelen bir hadise sebebi ile aşık olduğu Kral ile aniden evlenir. Hayalleri gerçek olmuştur ama mutlu olacak mıdır? Onu da izleyin görün:)

Ayrıca dizi de A-Ri karakterine bayıldım belirteyim. O minik kız nasıl da hayran bıraktı beni kendine:) Bir de dizinin kötüsü Ana Kraliçe'yi canlandıran Shin Eun Kyung'un mimiklerine bayıldımm:D kadına gıcık olamadım o derece:D Neyse efem ben diziyi çok sevdim saçmalıklarına rağmen. Eğer siz de kafa dağıtmalık dizi izlemek isterseniz hemen başlayın derim:) 

Görüşmek üzere✋

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder