21 Eylül 2020 Pazartesi

Train / 트레인


Yoon Si Yoon severler buradaysa onlara harika bir dizi önerisi ile geldim:) Gerçi Yoon Si Yoon severler çoktaaan izlemiştir de hani belki izlemeyenler vardir diye yine de söyleyeyim dedim:)
Bu çocuk fantastik dizilere yakışıyor. Bu diziye de yakışmış:) Dizinin konusu da karmaşık biraz çünkü olay kurgusu paralel evrende geçiyor. İnsanların tercihlerinin yansıması bir paralel evren ya da şöyle söyleleyim Keşke şöyle yapmasaydım dediğiniz de o yapmasaydım dediğiniz şeyi yapmadığınız ve sonuçlarını gördüğünüz bir paralel evren. Umarım anlatabilmişimdir:) Bu dizide de baş karakterin başına gelen elim bir hadisedeki pişmanlıklarını yaşarken bir anda kendini keşkelerini yaşadığı paralel başka bir evrende bulmasıyla başlayan ilginç mücadelesini konu ediyor. 
Koreliler bu ilginç senaryoları nereden buluyor bilmiyorum cidden ben açıklarken zorlandım:D
Bu dizi ile ilgili diyeceğim son şey de diziyi dikkatlice izlemeniz gerektiğidir. Dediğim gibi karışık bir mevzu ve dikkat gerektiren bir dizi. Ama sorun yok. Mevzu heyecanlı olunca pür dikkat izlettiriyor zaten kendini:)

Görüşmek üzere👋

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder