9 Ocak 2017 Pazartesi

Ne İzledim: Castaway On The Moon


Bu filmi afişinden dolayı 'itici' bulduğumdan izlenecekler listeme almıyordum. Hatta aklımın köşesinden bile geçmiyordu ama nasip döngüsü işte, bugün izleyiverdim. Film beklediğimden iyi çıktı. Abuk subuk hareketler bekliyordum tamam kabul vardı ama nadir. Saymıyorum o yüzden. Onun haricinde eleştirebileceğim başka bir mevzusu olmayan güzel bir dram filmi çıktı. Dram da öyle ağlamaklı falan değil öyle derin derin düşündüren cinsinden. Unutmadan özeti geçeyim; Kim Seung Keun gırtlağa kadar borca batmış bir adamdır ve bu bunalım onu intihara sürükler. Kahramanımız kendini öldürmek için Hun nehrine bırakıverir lakin uyandiğında kendisini bir adada bulur.(Ada da Seul'u gören bir ada hani.) Bu adada yaşam mücadelesine koyulur(Adam kendini öldürmek isterken bir anda yaşam mücadelesine girişi tam bir ironidir.) Bu arada bu mücadeleyi yakından takip eden bir misafir vardır: Kim Jung Yeon.  İkili arasında bir araya gelmeseler de arkadaşlık başlar...
Bu defa spoiler vermeyeceğim. Filmi beğendim ama entrikası yok ya ondan spoiler da yok^^ Dram severlere tavsiye olur.
Bu arada benim en sevdiğim kore dizilerinden olan Lord of the dramas'da izlediğim Jung Ryeo Won'u tekrar izlemek de güzeldi... Bakalım bir dahaki yazacağım film hangisi olacak. ^^ bye bye 👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder