7 Ocak 2017 Cumartesi

Ne İzledim: The Office


Lafa filmin polisiye film gibi görünen ama ciddi anlamda korku filmi oldugunu söyleyerek başlayayım ki, benim gibi 'bu da ne!' diye şaşırıp kalmayın^^ Film hakkında bahsetmeden önce filmin konusunu özet geçeyim ki bir an önce spoiler kısmına geçeyim.
Film bir şirkette şef olarak çalışan Kim Byeong Gook'un ailesini vahşice katletmesiyle başlar. Kim Byeong Gook katliamı gercekleştirdikten sonra kayıplara karışmıştır. Bunun üzerine polis her yerde katili arar. Ararken de katilin katliam sonrası iş yerine döndüğünü ve bir daha ayrılmadığını fark ederler. Derken dedektifimiz Jong Hoon herkesi sorguya çekmeye başlar. Tabi bu arada ofiste cinayetler işlenmeye başladıgından çalışanlarının da psikolojisi bozulmuştur. Olaylar olaylari kovalarken işler ofisin en sessiz elemanı olan stajer Lee Mi Rye'nin etrafında dönmeye başlar.

BU KISIM SPOILER İÇERİR!

Film genel olarak güzel bir filmdi ama bazı konuların ucu açık kaldı. (Bunun bazı yerlerdeki çeviri hatasından kaynaklı olduğunu da söyleyeyim.) Filmin sonu ise beni delirtti resmen. O sesini bile çıkaramayan kız bir anda canavara dönüştü. Öyle ki bir sıkımlık canı var diyorsunuz sonra bir bakıyorsunuz adamlar güç geçirememiş. O değil de o kadar vahşice cinayet hiç suçu olmayan birinin üstüne kaldı ya! Asıl canavar hayatına devam etti. O sahnede sinirden ben canavara döndüm resmen!^^ sonu böyle hoş bitmeyen filmlere tahammul edebiliyorsanız mutlaka izleyin. Ama tahammul edemem diyorsanız izlemeyin. Yoksa benim gibi sonunda sinir olursunuz. Neyse görüşmek üzere👋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder