27 Ocak 2017 Cuma

Ne İzledim: Phantom Detective (Hayalet Dedektif)


Bu defa mükemmel bir film ile karşınızdayım. Öyle ki filmi nasıl anlatsam bilemedim çünkü klasik Kore tarzından çok çok farklı.

Filmin baş karakteri Hong Gil Dong şimdi adını hatırlayamadığım bir Kore romanından esinlenilmiş. Filmin sahne efektleri,geçişleri de Sin City filmine benziyor. Bir hayli emek verilmiş bir film izlerseniz anlayacaksınız. Kore tarzından çok çok uzakta. Evler,yollar vs Kore gibi degil... Ve filmin başrolü Lee Je Hoon... Kendisini benim en sevdiğim favori dizilerden Signal'de izlemiştim. Bu kadar dikkatimi çekmemişti ama bu filme inanılmaz yakışmış. Bir Hyun Bin bu kadar yakışamazdı. ( Evet, evet bildiginiz Hyun Bin.) 
Filmin konusu:
Hong Gil Dong işinde başarısızlık nedir bilmeyen bir dedektiftir. Başarılı kariyerinin yanı sıra bir yandan da intikam ateşiyle yanmaktadır. Derken düsmaninın peşine düşer ama kendini bambaşka bir olayin icinde bulur.

Filmin çocuk oyuncularına değinmeden edemeyecegim çünkü filmde bir cadı var ki adı Mal Soon... O nasıl bir tatlılıktır ve nasil bir rol yeteneği var inanilmaz. Koskoca adamin burnundan getirdi^^ 


Filmde birini öldüreceklerse tek kurşunla yapmıyorlar. Mutlaka etrafı tarıyorlar. Filmin kısa özeti gibi bu fotograf bunu da paylaşmadan edemedim.
Ben filme bayıldım. Size de tavsiye ederim. Hemde siddetle... 
Görüşmek üzere👋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder