23 Ocak 2017 Pazartesi

Ne İzledim: Guns And Talks


Selam👋🙆 Bu defa kara komedi ile karşınızdayım. Önceki paylaşımlarımda da belirttigim gibi kara komedi türüne bayılırım. Bu yüzden de bu filmi zevkle izledim. Tamam, kara komedi listeme zirveden giriş yapmadı ama o listeme girecek şukellalıkta bir filmdi. 
Filmin degisik senaryosu haricinde şimdilerde süper star olan baĞzı oyuncularin ergenlik halleri dikkatimi çekti. Hele ki benim en iyiler listemde 2. Sırada olan Ahjeossi filminin yildizı, Kore'nin medeni iftiharı Won Bin'in ergenlik halleri beni çok şasırttı.( O zaman da tatlıymış.) 
Onun haricinde efsane diziler Master Sun ve Greatest Love'ın yıldızı Kong Hyo Jin'in ergen halini ilk gördüğümde gerćekten tanıyamadım. Ses tonundan tanıdım^^ 
Vee Jung Jae Young...
Kendisi benim en iyiler listemde bulunan Going By The Book'da basrol idi hatta Kim's Island filminde de döktürüyordu ama hic cekici gelmemişti. Dedim ya oyuncuların genclik hallerini izledim diye işte Jung Jae Young'un da gençligini izledim (Ergenliğini değil, gençliğini.) Adam ne karizmaymiş. O zamanki hali simdi olsaydi en büyük fanıydım hehe

Neyse filmin konusunu özet geceyim hem de hiper özet^^ 
-Onlar birbirine bağlı işlerinde son derece profesyonel, korkusuz ve çatlak birer kiralık katiller ama "ACIMASIZ" degiller^^ 

Ben filmi gerçekten zevkle izledim. Sizlere de tavsiye ederim.^^ 

Görüşmek Üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder