14 Ocak 2017 Cumartesi

Ne İzledim: Memories Of Murder ( Cinayet Anıları )


Kore piyasasını takip edenler bilecektir; 1986 - 1991 yılları arasında Kore'de seri kadın cinayetleri işlenmiş. Bu seri cinayetler sapıkca olduğundan mıdır bilinmez halkta travmaya yol açmış olacak ki bu konu hakkında bir sürü dizi ve film çekilmiş. Benim izlediklerim; Gapdong ve Signal dizileri bu cinayetleri temel alıyordu. Bu arada altını çizmeden edemeyeceğim; bu iki dizi de bana göre efsanedir.
Memories of Murder filmine gelecek olursam; film yine bu cinayetleri temel almış. İşte iki dedektifimiz var üstelik biri bu cinayetleri çözmek için Seul'den gönüllü gelmiş falan filan... Filmde bulmacayı onlarla birlikte çözmeye çalışıyorsunuz bu arada Dedektiflerin,şimdinin teknoloji devi Kore'nin o zaman teknolojik olarak ne kadar zayıf olduğundan dolayı işlenen cinayetler karşısındaki çaresizliği de dikkat çekiyor. Filmde eleştireceğim tek husus anlamsız +18 sahneler. Hem de filmin başında biraz midemi bulandırdı hatta bu film böyle başladıysa ohhoo demiştim ama öyle olmadı ve rahatlıkla izleyebildim. Onun dışında eleştirebileceğim bir şey yok.
Bu arada Kim Sang Kyung'un izledigim bu 2. Ya da 3. Filmi. Adama cidden saygı duydum. Bu arada ne kadar çok Hyun Bin'i anımsatıyor bunu söylemeden geçemeyeceğim. Şimdi diyeceksiniz ki "hepsi birbirine benziyor zaten." Ben de ha ha ha diye güleceğim(!) 
Görüşmek üzere!👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder