26 Ocak 2017 Perşembe

Ne İzledim: The Suspect


Aksiyon filmlerini seviyorum evet ama bu filmin aksiyonu bana biraz fazla geldi. Öyle ki filmi izlerken ciddi anlamda başım döndü hahah

Filmin konusu Ji Dong Cheol, Kuzey Kore tarafından sırtından vurulmuş eski bir ajandır. Yedigi kaziğin ardından Güney Kore'ye mülteci olarak yerleşmiştir ama bir amacı da vardır; Karısını ve kızını katledenlerden intikam almak... Derken bir cinayet olayına karışır ve kırmızı alarmla aranan bir suçlu olur.

Bu arada filmi tanıtırken büyük harflerle şöyle yazarak başlamam gerekirdi " BU FİLM GONG YOO'NUN OYNADIĞI BİR FİLM." 😂

Filmi izlemeye Gong Yoo için başlamamıştım. Tamam, izleyeceklerim sıralamasında üst sıralara çıkmasına vesile oldu kabul ediyorum ama o kadar. Pişman da değilim çünkü adam işinin hakkını vermiş. 
Filmde tempo hiç durmuyo tabi Gong Yoo da durmuyor. Bu arada filmde bazı sahnelerde yok artık! dediğim sahneler oldu. Abartılı bulduğum anlar oldu ama film gerçekten güzeldi. Benden tavsiye olur.

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder