15 Ocak 2017 Pazar

Ne İzledim: Secretly Greatly


Kim Soo Hyun'u My Love From The Stars dizisinden beri izlememiştim. Afişte de kendisini görünce ilgimi çekti hemen konusuna baktim. Polisiye,bool vurdulu kırdılı filmlerden sonra biraz daha yumuşak gibi görünen Secretly Greatly filmini tercih ettim.
Kısaca filmin konusu; Kuzey Kore kendilerine ajanlık edecek bir tim oluşturur. Bu tim profesyonel dövüşen insanlıktan çıkmış canavar gibidirler.(Ben demiyorum onlar diyor.)
Derken bu timi Güney Kore'ye ajan olarak gönderilir. Sonrasi olaylar olaylar...

DİKKAT! BU KISIM SPOILER İÇERİR.

Öncelikle belirtmeliyim ki, film ajan filmi olsa da içerisinde komedi ve duygusallığı da barındırıyor. Hele Kim Soo Hyun'u o salak hallerde göreceğim hiç aklıma gelmemişti^^ Salak derken kendisi beş dil bilen,tam bir ölüm makinası ama ajan olduğundan Kuzey Kore tarafından kendisine "Köyün Delisi" rolü verilmiştir. Kim Soo Hyun ve Köyün delisi rolü... Bu adamı böyle izleyeceksin deseler inanmazdım^^ 

Eğer bol aksiyonlu ciddi bir film izlemek istiyorsanız bu film ihtiyacınızı karşılayamayabir ama derseniz ki arada güleyim de üzüleyim de o zaman size şiddetle tavsiye ederim.
Ben beğendim. Tavsiye ederim.
Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder