12 Ocak 2017 Perşembe

Ne İzledim: Yellow Sea (Sarı Deniz)


Direk konusunu özet geçeyim; Kuzey Koreli Ku Nam,çalışmak için Güney Kore'de bulunur(Bu arada kumar ve borç batağındadır.) Bu arada eşi ile ayrı yaşamaktadır. Derken karısının kendini aldattığını öğrenir ve ondan intikam almak için plan yapar ama işler hiç de ummadığı şekilde ilerler.

DİKKAT! BU KISIM SPOİLER İÇERİR.

Şimdi bu filmi nasıl anlatayım bilemiyorum. Türü aksiyon benim sevdiğim türde. Konusu da güzel fakat aşırı +18 sahneler beni rahatsız etti. Ayrıca şiddet de had safhadaydı. Öyle ki film bittiğinde bile hâlâ kulağımda oluk oluk akan kanın sesini duyuyordum. Bu arada filmin baş kahramanı başlarda ezik-silik haldeyken bir anda (şansla mı desem bilemedim.) Bir anda Kore'nin aranılan suçlusu haline geliyor. Şanslı diyorum çünkü polisle o kadar burun buruna gelmesine rağmen her seferinde kurtulmayı başardı. Film güzeldi ama bana fazla geldi evet. Film fazlasıyla "erkeksi".
Uzun lafin kısası; Filmin konusu güzel hatta sonu çok güzeldi ama kızlar siz izlemeyin erkekler izlesin^^ 
I Saw The Devil'i izleyecektim ama bu filmden sonra rafa kaldırmaya karar verdim. Diyorum ya film psikolojimi bozdu yıh yıh yıh. Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder