6 Ocak 2017 Cuma

Ne İzledim: Perfect Number ( Suspect X )


Film maratonum devam ediyor. Bu defa da bana göre 2016'nın en iyi dizisi olan Signal'in başrol oyuncularından Cho Jin Woong'un da rol aldığı Perfect Number...
Filmin konusu: Matematik dehası olan Suk-Go aynı zamanda da matematik öğretmenliği yapmaktadır. Fazla sosyal hayatı olmayan Suk-Go yan komşusu olan Hwa-Sun'a aşıktır. Bir gün Hwa Sun kendini müdafaa ederken eski eşini öldürür. Bizim dahi de kadını seviyor ya onu bu cinayetten kurtarmak için yardım etmeye karar verir ama olaylar baska noktalara varır.

BU KISIM SPOILER İÇERİR:

Filme biraz ön yargıyla başlamıştım işte konu biraz vasat gelmişti ama umduğdan çok daha güzel bir film çıktı. Özellikle Suk-Go'yu canlandıran Ryoo Seung Bum'un oyunculugunu kendisini ilk defa izlememe rağmen çok beğendim. Bundan sonra filmlerini takibe alırım. Hatta lafı açılmışken kendisinin son filmi yönetmenliğini Kim Ki Duk'un yaptigi ve şu anda ülkemizde de vizyonda olan The Net (Ağ) filminde de oynuyor. 
Kadin başrolü de 49 Days dizisinden tanıdığım Lee Yo Won canlandırıyor. Ve tabi ki dedektifimizi canlandıran Cho Jin Woong var. Film bastan sona zevkle izlecek türden. Hele sonu tam da istediğim gibi sürprizli... Suk-Go'nun öğrencisinin de dedigi gibi Geometri sorusu gibi görünen ama aslında algoritma olan bir test gibi bir film sonu sag gösterip sol vuruyor. Klişe bitecekmis saniyosun bakiyosun neler neler olmus. Bu arada Japon filminden uyarlamaymiş sanırım. Filmi beğendim umarım siz de begenirsiniz👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder