28 Ocak 2017 Cumartesi

Ne İzledim: Will You Be There?


Will You Be There, gelecekten geçmişe giden fantastik bir film. Bu tür filmleri sevdiğimden zevkle izledim. 
Filmin başrollerinde Kim Yun Seok ve Byun Yo Han var. 
Bu tür filmlerde pek mantık aramam bu yüzden de eleştirecegim bir mevzu yok. Aksine Cast çok başarılıydı. Film bir geçmiş bir gelecekte geçtigi için her karakterin bir genç bir de yaşlanmış halleri var. Cast'ı o kadar başarılı seçmişler ki Evet, bu bunun gençliğidir ya da bu yaşlaninca gerçekten böyle görünür diyorsunuz.
Uzatmadan filmin konusuna geçeyim; Soo Hyun başarıli bir cerrahtir. Bir gün yaslı bir amcaya yardim eder. Yaşlı amca da bu iyiligin altinda kalmaz ve ona gecmişe gidebilecegi sihirli haplardan verir. Soo Hyun'un da en büyük hayali gecmiste kaybettiği büyük aşkını son kez görebilmektir.

Filmi ben begendim. Fantastik kurgulu Dram, aşk seviyorsaniz mutlaka izleyin derim.

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder