13 Ocak 2017 Cuma

Ne İzledim: A Moment To Remember


Bu defa bir aşk hikayesi ile karşınızdayım. Önceki yazılarımda bahsetmiştim; özellikle uzak duruyorum romantik filmlerden ama bunu izlemek durumundaydım çünkü yine önceki yazılarda bahsettiğim en iyi kore yapımı filmler listelerinde bu film de yer alıyor. Yani anlayacağiniz izleyeyim de çıksın aradan dedim.
Ammaa bir daha aşk temalı dram filmi seçer miyim emin değilim...
Filmin konusu; Evli olan patronuna aşık olan Su-Jin, patronuyla kaçmaya karar vermişlerdir fakat adam tarafından istasyonda ekilir. Hikâye de burada başlar zaten... O üzüntü ile bir markete girer ve kola makinasından bir kola alır fakat kolayi kasada unutur. (Burada miss gibi bir CocaCola reklamı izliyoruz aslinda.) Kolayi unuttugunu fark eden Su-Jin markete geri döner ama kolasini başka bir müşterinin arakladığını farkeder. Arakcı müşterimiz de kendisinin körkütük aşık olacağı adam Cheol-Su'dur. Neyse... Bu ikili evlenir her şey rüya gibidir ve ikiliye nazar değer kızcağız Alzheimer hastalığına yakalanır.

DİKKAT! BU KISIM SPOILER İÇEREBİLİR.

Şimdi film romantik film severleri ihyâ edecek güzellikte. Hatta film siteleri filmi tanitirken mendilinizi yaninizda bulundurun diyerek filmin duygusallığını vurguluyorlardı fakat ben basroldeki Jung Woo Sung'a Padam Padam dizisinde "gıcık" oldugum için midir yoksa migren ataklarımın gelme aşamasında olduğumdan mıdır bilmiyorum zerre gözlerim dolmadı. Ama en son benim efsane dizim "Shark" dizisinde izlediğim Son Ye Jin'in gençken ne kadar da güzel olduğuna takıldım. Şimdi de güzel ama o zaman baska güzelmiş.
Eğer romantik film seviyorsanız bu filmi mutlaka izleyin. Bana bakmayın ben odunum^^ 
Yarın aksiyon filmle gelirim büyük ihtimal çünkü bu kadar romantizm kimyamı bozdu😂 
Görüsmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder