21 Ocak 2017 Cumartesi

Ne İzledim: Daisy (Papatya)


Bu defa hikayesinde Aşk,dram ve aksiyonu barındıran Daisy ile karşınızdayım.
Bu filmi de yine en iyiler listesinden seçtim. 
Öncelikle film konusu itibariyle Hollanda'da gecen ilginç bir aşk hikayesi. 
Film izlerken izlemeye alıştığım hatta daha gitmeden asina oldugum Seul sokaklarını aradim yalan yok^^
Bu arada en son My Love From The Stars'da izlediğim Gianna Jun'u bir kez daha izleme olanağı buldum. Bu kadını cidden çok beğeniyorum. Bana göre Kore'nin en güzel kadinlarindan biri...
Diğer başrol Jung Woo Sung'u ilk defa Padam Padam'da izlemiştim. Adama öyle "gıcık" olmuştum ki diziyi son üç bölüm kalmışken yarım bırakmıştım. Tabi sonra uzak durdum kendisinden taa ki kendisinin oynadigini bilmeden izledigim bir filmini izleyene kadar(Adını unuttum hahah) sonra haksizlik ettigimi düşünerek kendisini izlemeye başladım işte. Sabit fikirli biri degilim çok şükür.

Şimdi filmin konusuna gelirsek (Biraz gec oldu ama.) ; Hye Young, Hollanda'da antikacı dükkanı sahibi ayni zamanda da ressamdır. Her gün kapısına kimden geldiği belli olmayan papatyalar bırakılır. Tabi hatun da bu papatyaları gönderen hayranini merak eder ve ona ilgi duyar. Derken gel zaman git zaman ufacik bir yanlıs anlama sonucu yanlis adama aşık olur.

Film hakkında fazla spoiler vermek istemedim. İzleyin pisman olmazsiniz.
Görüşmek Üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder