1 Ocak 2017 Pazar

Ne İzledim: The Man From Nowhere ( Ahjeossi )



Kore film piyasasını yakından takip eden biri olarak bu filmi henüz izlemiş olmam utanç verici biliyorum. Gec oldu ama süper oldu. Şimdi ben bu filmi nasıl anlatsam bilemedim. O kadar güzel bir filmdi işte. Hatta film bittiğinde "O da neydi?" diye söylendim yani o derece etkiliydi. Hele o sevimli kızla (Kim Sae Ron) olan diyalogları muhteşemdi. Won Bin'in oyunculuğu malumunuz zaten Kore'nin en aranılan aktörleri listesinde birinci sırada diyebilirim.(Kendisini Hyun Bin ve So Ji Sub takip ediyor bana göre.) 
Filmin dövüş sahneleri inanılmaz etkileyiciydi. Öyle ki bazı sahnelerde gözlerimi kapatmak zorunda kaldım.(Oh yoo! o kadar kana bakamazdim.) Bir de ara ara +18 sahneler vardı onda da ➡🙈 böyleydim haha. 
Filmin konusuna gelirsem; Her şeyden elini eteğini çekmis bir özel harekât ajanı (bunu kimse bilmiyo tabi.) Kendi halinde rehinecilik yaparak yaşamını sürdürür.(Kore'de böyle bir meslek var bizde var mı bilmiyorum.) Derken uyuşturucu bağımlısı ve aynı zamanda barlarda danscilik yapan komsusunun, annesi yüzünden dışlanmış sevimli kızı ile aralarında dostluk başlar. Derken minik kızın anasının yediği nane yüzünden kızcağız organ mafyasinin eline düşer. Tabi bizim iyi adamımız (ahjeossi'miz) kizcagazi kurtarmak icin mafyanin ortasına kamikaze dalış yapar. 
Filmin eleştireceğim tek noktası bile yok. O kadar kanlı olmasına rağmen yer yer nefesimi tutarak izledim. Ve Won Bin'e saygım arttı. Kendisinin Mother filmini de izlemiştim ki hâlâ unutamadığım filmlerden biridir. Mather'ın yanına Ahjeossi de eklendi.
Bu arada Kim Tae Hoon'un oyunculuguna da bayıldım. Söylemeden edemeyecegim. Uzun lafın kısası bu filmi izleyin ve izlettirin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder