8 Ocak 2017 Pazar

Ne İzledim: Inside Man : The Original - İçerideki Adam


Bu defa secimimi ne zamandan beri izlemeyi düşündüğüm ama hep erteledigim Inside Man'den yana kullandım. Neden izlemeyi düsünüyordum? Çünkü açın bakın nerede bir Top Kmovie listesi görseniz bu film mutlaka o listede yer alır. (Oldboy ya da Ahjeossi filmleri gibi...)
Peki bende nasıl bir etki bıraktığını merak ediyorsanız; kesinlikle MÜKEMMEL bir film. Zaten filmin başından anlıyorsunuz nasıl bir film olduğunu. Basrolleri; Lee Byung Hun ve Cho Seung Woo ve Baek Yoon Sik paylaşıyor... Simdi spoiler vermeden önce konusunu özet geçeyim; 
An Sang Goo siyasilerin pis işlerini yapan bir gangsterdir. Adaletin,basının ve bilimum bütün güçleri elinde bulunduran bu karanlık adamlara karşı ayrıca kin gütmektedir. İntikam yoluna koyuldugunda da yolu kendisi gibi arkası olmayan savcı Woo Jang Hoon ile kesişir ve birlikte bu karanlik adamlari alt etmeye koyulurlar.

DİKKAT! BU KISIM SPOILER İÇEREBİLİR! 

Şimdi filmin konusu itibariyle sürükleyici bir film amma! Hani şu yüksek prodüksiyon filmlerde olan saçma +18 sahneler var. Öyle ki kafanı çevirmekle, gözlerini kapatmakla (🙈⬅ styla😂) gecisecek sahneler degil. Mecbur sarmak zorunda kalıyorsunuz. Hatta filmi kapatmayi düsündüm bir ara ama dedim ya mevzu çekici! +18 sahnelerin yanı sıra aşırı şiddet var ki bu da normal adamlar acimasiz ve ben artik alıştım kan görmeye beni etkilemedi✋😎 ama elinde balta zevkle adam doğrayan bir adami seyretmek sizi rahatsiz edebilir. Ve final; 3 saatlik filmi izlediğinize değecek güzellikte bir sonla bitti. Fazla da spoiler vermek istemiyorum. İzleyin de görün. 
Bu arada bizim gansterin arabada adamlara kadın götürürken (ironik bir sahneydi) şarki söylediği sahne beni çok etkiledi. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

Bu da ilk kez filmde dinleyip hayran kaldığım şarkı^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder