6 Ocak 2017 Cuma

Ne İzledim: The Chronicles of Evil ( 악의 연대기 )


Film maratonuna devam... Bu defa da tercihimi polisiye türünden olan The Chronicles of Evil filminden yana kullandım. Asla da pişman değilim. Gerek konusu gerekse kadro bakımından beni ziyadesiyle tatmin etti. 
Hemen konuyu özet geceyim; İşinde çok başarılı olan Dedektif Choi kariyeri bakımından zirveye ulaşacakken bir cinayete karışır. Bu cinayeti çözme görevi de neredeyse ülkenin en iyi polisi olan kendisine verilir. Derken geçmis hesaplasmasinin içinde bulur kendini.

BU KISIM SPOILER İÇEREBİLİR!^^

Filmi başından sonuna zevkle izledim. Özellikle sonu tam bir sürprizdi.(Yemin ediyorum ben bile tahmin etmemiştim böyle bir sonu.) The Phone filminde izleyip oyunculuğunu beğendiğim Soo Hyun Joo bu filmde de döktürüyor. Filmin diğer basrollerinden (Filmin sonunu görene kadar ponçiki olan.) Park Seo Joon da rolünün hakkını öyle bir vermiş ki sonunda yok artık diyorsunuz.(al sana spoiler.) Vee tabi ki Daniel Choi... Adamin diziye girdiği sahne bile cool! Gerci oynadığı karakterin sonu pek iyi olmadı ama... Sonuç itibariyle güzel bir filmdi. Bence izleyin tavsiye ederim.👋

Bu da filmin Ost'u.👇


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder