16 Ocak 2017 Pazartesi

Ne İzledim: A Violent Prosecutor


Bu defa tercihimi yeni filmlerden yana kullandım ve A Voilent Prosecutor ( Haşin Savcı ) adlı filmi izledim. Film duraksamadan devam eden temposu ve insanı sinir eden klişelerden uzak çok güzel ve eğlenceli bir film baştan söyleyeyim. Filmin başrol oyuncularını ilk defa izlememe rağmen çok begendim
( Hâlâ da izlemediklerim var demek ki.) Filmin konusu: İşinde başarılı fakat bir o kadar da haşin bir savcı olan Byun Jae Wook bir gün karanlık abilerin yoluna taş koyduğundan iftira atılarak ceza evine şutlanır. Cezaevinde de bos durmaz tabi intikam için yanıp tutuşur ve bu yolda harekete geçer. Tabi cezaevinde tanıştığı dünyanın en adi en karaktersiz en en enlerinden olan Chi Won ile bu yolda iş birliğine girerler...
Yazımın basında da dediğim gibi film bastan sona sıkmadan hatta eģlendirerek izletiyor kendini. Hele aşağılık ama bir o kadar da sevimli Chi Won'un sahneleri inanılmaz eğlenceli...
İmdi... Değinmeden edemeyeceğim önemli bir husus var ki o da filmde Park Sung Woong'un da oynuyor olması ki ben demiştim önceki yazılarımda filmleri en iyiler arasindan bazen konusuna bile bakmadan "o piti piti" yöntemiyle seçiyorum diye. İşte bu filmi de o yöntemle seçtiğim için oyuncularından bile haberim yoktu onun için bana büyük sürpriz oldu. Bu adama her rol gidiyor:) Fighting oppa! 👍Hahah

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder