3 Ocak 2017 Salı

Ne İzledim: Splash Splash Love ( 퐁당퐁당 LOVE )


The Man From Nowhere filminden sonra film beğenmez oldum. O kadar etkiledi ki film beni, diger filmleri eksik buldum hep. Hal böyle olunca bende filmin etkisinden kurtulana kadar bir süre film izlememe kararı aldım. Bu yüzden bende ne zamandır merak ettigim iki bölümlük Splash Splash Love dizisini izleme kararı aldım. 
Dizinin basrollerini ilk defa bir yapımda izledim. Benim için çift uyumu önemli ve çift de birbirine oldukca uyumluydu. Dizi genel olarak eğlenceli ve sevimli bir dizi.
Dizinin konusunu da özet geçeyim; Üniversite sınavına girecek olan genç kızımız isyan eder ve bugünlük kaybolayım diye dua eder ve duası kabul olur. Kendini bir anda Joseon zamaninda bulan kizcagiz krala aşık olur kral da boş durmaz tabi.) Geçmiş-gelecek arası güzel bir dizi olmuş. Hem de iki bölümcük. Ben bir oturuşta izleyemedim vaktim olmadigindan iki güne böldüm. Siz bir oturuşta izlersiniz öyle eğlenceli bir dizi^^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder